onsdag 8 juli 2009

Uppdatering

Som jag konstaterat tidigare skriver jag alldeles för sällan. Borde kunna komma med några rader per dag... Men jag har inte haft skrivarlust, inte haft tid etc...

KÄR har jag i alla fall blivit! Riktigt ordentligt, dessutom. Och det känns hur bra som helst! Jag hade tänkt vara singel ett bra tag till, men så stod han där och det blev nästan som kärlek vid första ögonkastet - båda föll vi pladask :)

JOBB har jag, fast ingen inkomst. Annat än typ a-kassa. Arbetet på förra stället tog slut och nu arbetar jag med att ställa till en insamlingsgala för Umeås utsatta personer. Känns bra att ägna arbetslösheten åt något vettigt! Bloggen kan komma att handla en hel del om VIPgalan och arbetet med den.

Och lite annat smått och gått. Nu hoppas jag att regnet som kommit de senaste dagarna upphör och att värmen kommer tillbaka till oss igen!

Till nästa gång - LEV!

Inga kommentarer: