lördag 23 augusti 2008

Skyddsänglar!

Som jag nämnde här nedan har sonen fått för sig att han har personer på sitt rum då han ska sova. De var skrämmande, tyckte han, och han var verkligen jätterädd! Jag visste inte hur jag skulle hantera det hela, jag tror ju själv på spöken och sånt, men ville inte skrämma upp honom mer. Så jag berättade att det finns de som tror att det finns "skyddsänglar" eller "hjälpandar" som bara vill en väl. Som finns där för att rädda oss från faror osv.

I går sa han att han hade pratat med de här personerna som varit på hans rum. De hade bett om ursäkt för att de skrämt honom och sa att de inte ska göra det igen. Han var glad och mycket lugnare efteråt.

Han har berättat att han varit med om det här i flera år. Men att det blir mer och mer med åren. Jag vet inte vad jag ska tro alls. Är det här något som bara finns i hans fantasi eller äger han faktiskt en förmåga att se och komma i kontakt med övernaturliga saker?!

Inga kommentarer: